Skip to content

Чудни работи

October 19, 2011

Сам човек сабајле седи во кафиќ, чита весник и пие кафе = сосема ок

Сам човек навечер седи на шанк, пие пиво и бара друштво = маЊак

Сама цура навечер…не дај Боже да излезе сама…= опајдура

 

Син на газдата = газда

Тазе збогатен идиот = секси

Критика +/- замерка = “хејтање”

 

Убави, згодни девојки + не-коментирам-за-изглед-мажи без никакви манири со убав новчаник = заедно во кревет

Некултура по било кој основ…не упатувај во мој правец = тотално неоправдано

Ја у 03:40 а.м. конструирам равенки = не знам на што е еднакво, али бар полесно ќе спијам

 

У основно и средно баратав со равенки. Сега или е до мене, или равенствава просто не чинат.

 

5 Comments
  1. Skopje permalink

    Cudno, ti gi citam site tekstovi i vcera zboruvashe za vaznosta na percepcijata a denes se obiduvash da gi formalizirash i stvaish vo ramka razlicnite sostojbi. Toa shto go kazuvash e mnogu na mesto, fakt deka povekjeto lugje taka gledaat na neshtata no ako zboruvame za vaznosta na percepcijata od edna strana ne treba da dozvolime da im davame unificirani znacenja na sostojbite od druga strana, bidejki toa e kontradktorno samo po sebe. Licnata percepcija nikogash ne odi ramo do ramo so opshto prifatenite “ravenstva”
    Ednostavno primeni gi pravilata na perduvceto vo tvoite ravenstva i brzo ke go zamenish znakot na ednakvost so znakot na pribliznost.

  2. Ок, точно дека не треба да се генерализира, и јас сум за тоа, ама далеку од тоа дека овие равенства се поклопуваат со моите разбирања за нештата🙂 Ова се само одредени појави присутни во општеството- факт или општоприфатена и сеприсутна перцепција- (првиот дел), што пак во никој случај не се поклопува со мојата индивидуална перцепција. Само се нашле некои примери во одредени услови во моја близина, па ете ме инспирирале вака да ги срочам🙂 А секогаш ќе има формализирани работи и ставани во рамка затоа што нели така полесно се функционира, има “ред” а и на големата маса и е удобно да живее во сигурна рамка заедно со многу други. Јас лично сум повеќе за некаков индивидуален концепт, ама факт е дека многу работи се веќе ставени во рамка уште пред јас да се родам🙂 Па може токму тие рамки мене ме нервираат. Да не ширам, иако ми тргна…:) Останувам апсолутно на тоа дека перцепцијата (бар за мене) е поважна.
    Поздрав

  3. Skopje permalink

    …. hehe, taka e. Vo pravo si. Ama ravenstvata stvarno nekogash znaat epten da ne cinat…

  4. Постот е препорачан на насловната страна на пинг.мк http://ping.mk/node/4246

  5. Фала на препорака! Баш е убаво ако некој ужива во нешто што пишуваш/правиш…🙂

Leave a Reply

